Re: SBS 2003 + windows 98

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:01:42 MET

zenek <zenek@poczta.wsiz.rzeszow.pl> napisał(a):

> Witam; mam sbs 2003 i pare stacji win98 chce to razem spiac i miec mozliwosc
> mapowania dyskow sieciowych i zmainy hasel z win98
>
> Z gory dzikei

Na stacjach Windows 98 zainstaluj klienta uslug terminalowych - dsclient.exe
(znajdziesz go na plytce z windows 2000 server jezeli taka posiadasz, nie wiem
czy jest na plytce z sbs2003 - jest tez do dostania z PSS o ile dobrze wiem,
jak bedziesz mial trudnosci z dostaniem to napisz na grupe, zawsze ktos podesle).

po stronie SBS 2003 bedziesz musial obnizyc troche poziom bezpieczenstwa czyli
wylaczyc :
- Domain Member: Digitaly encrypt or sign secure channel data ...
- Microsoft network server: Digitally sign communications ...

oba w domain controllers security policy

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl