Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 11:43:43 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:crgdav$3n8$1@nemesis.news.tpi.pl

> Do celów "edukacyjnych" kiedyś używałem emulatora VMVare... a co do
> stałej konfiguracji jednak niekiedy trzeba zmieniać ją bardzo często
> - np. plik "wincmd.ini", bo inaczej Total Commander za każdym razem
> powita mnie w ten sam sposób :).

Akurat wincmd.ini najwygodniej jest trzymać w katalogu z tym programem,
a nie w katalogu systemowym. Podczas instalacji Total Commandera miałeś
możliwość wyboru miejsca jego lokalizacji, teraz też możesz to zrobić
albo przy pomocy programiku Inireloc, albo dodając do rejestru dwa wpisy
REG_SZ w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ghisler\Total Commander:
FtpInName=.\wcx_ftp.ini oraz IniFileName=.\wincmd.ini. Można też
oczywiśćie postąpić tak, jak prawdziwy administrator ;-), i nadać po
prostu pełne uprawnienia dostępu do obu tych plików (ale oczywiście nie
do całego katalogu Windows). Pomocne w odszukaniu źródła problemów
bywają programiki Regmon i Filemon z sysinternals. Nie zrażaj się
tylko - następnym razem sam znajdziesz właściwe rozwiązanie i będzie to
duża satysfakcja ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/