Optymalizacja Win200 Pro

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 10:35:17 MET

Witam,

Ponieważ na laptopie mam ograniczenia pamięci RAM (256MB) chciałbym
maksymalnie posprzątać zbędne procesy. Mam problem z procesami których nie
ma w usługach a odpalają się każdorazowo i z reguły nie są wykorzystywane,
ubicie ich z listy procesów nie zagraża stabilności systemu jednak
każdorazowo jest niewygodne jak w Win2000 można edytować listę programów
typu "autostart", w Win98 było coś takiego jak msconfig lub coś o tej
nazwie.

Pozdrawiam,
Daniel