Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 01:44:44 MET

Użytkownik "EMPI" <empi@pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crfcb2$1lkk$1@news2.ipartners.pl
> Hej !
>
> No wszystko fajnie, tylko mam XP HOME i jak zaistalowałem
> aplikację z konta administratora to potem na koncie użytkownika
> nie mogłem tego odpalić poprawnie bo pisał , że nie ma praw do
> plików, w których trzyma logi.
> Jak moge nadać prawa skoro Home nie ma takich mozliwości ?

1. W trybie awaryjnym z wbudowanego konta Administratora
2. Narzędziem cacls.exe
3. Przy pomocy ACLView
http://www.nativecs.com/page.en.php?f=data/en/aclview.desc
4. Przy pomocy SDManager.

> Konto z ograniczonym dostępem juz nieraz sprawiało kłopoty :-(

No cóż - to tylko Home...

BTW - JAK: Wyłączanie prostego udostępniania i ochrona hasłem folderu
udostępnionego
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;307874

/odpowiadając zmień px na pl/