Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Adam <frackowiaka_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 23:23:51 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:cretpo$cg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tak właśnie coś przyszło mi do głowy... czy na co dzień pracujecie na
> kontach użytkowników o ograniczonych uprawnieniach (w celach
> bezpieczeństwa ? Słyszałem coś kiedyś, że ewentualny wirus, trojan
> czy inny robak ma takie same uprawnienia, jak zalogowany użytkownik
> i tak się zastanawiam, czy przypadkiem nie spróbować zrobić sobie nowego
> konta...

Jeżeli chodzi o mnie to od zawsze wchodze na konto Admina.
Zalecenia, zaleceniami ale komu by się chciało...
poza tym nie można popadać w obsesje...;-)
przecież internet wolny jest od wirusów, trojanów itp. ;-)
dobry firewall, troche oleju w głowie i wszystko będzie dobrze...

Pozdrawiam
Adam

Auto-Szyby K.R.Glass
montaz, sprzedaz szyb samochodowych