Re: ICS-dlaczego nie działa?

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 19:56:49 MET

news:3ancrc.bfp.ln@kwinto.prv...
> Adres 192.168.0.1 jest automatycznie przypisywany karcie wskazanej w
> konfiguracji ICS jako udostępniającej Internet w sieć lokalną.
Zgadza się. Przy pierwszym udostępnieniu ten adres zostaje przypisany
automatycznie.

> Musisz zarezerwować go (pod W2k) karcie "WiFi", jeśli to przez nią chcesz
> udostępniać
Niekoniecznie. Przypisałem inny 192.168.0.3 i tez zadziałało. Postąpiłem
zgodnie z tym, co sugerował przedpiśca.

> ...wpisz w pole "domyślna brama" ...
To już oczywiście konsekwencja poczynionych wcześniej wpisów.
Dziwne jest dla mnie tylko to, że działające udostępnianie ICS przy jednej
karcie sieciowej (czytaj jednym połączeniu) zgłupiało tylko i wyłącznie po
doinstalowaniu /utworzeniu drugiego połączenia. Przecież ja go nawet nie
zdążyłem poinformować, że chcę zmienić rodzaj udostępniania.
W każdym bądź razie dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

--
PaLiwon