Re: Program jako usluga

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:41:55 MET

Dnia Tue, 4 Jan 2005 14:12:37 +0100, Paweł Filipiak <pfilipiak@poczta.fm>
napisał:

> Użytkownik "Zdzislaw Landowski" <codeboy@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:opsj2w8l1dk4f1f9@landowski.elnord.local...
>
> Są narzędzia microsoftowe, do ściągnięcia ze stron ms-u
> srvany, instsrv
> to są kawałki ResourceKit, dostępne za darmo
> Ale czy ta aplikacja do obsługi kamer to program konsolowy/okienkowy?
> Jeżeli okienkowy to moze być problem ze zmuszeniem jej do pracy jako
> serwis...

tzn sa 2 aplikacje, jedna monitorujaca, mysle ze uruchomi sie jako usluga
2 to interfejs okienkowy ktory uzywa pierwsze, wiem ze wczesniej byly
proby uruchomienia tego jako serwisu, ale niestety aplikacja okienkowa
mial problemy z odpaleniem sie gdy aplikacja moniturujaca byla uruchomiona
jako usluga, dziwne to dla mnie troche i ciezko powiedziec cos wiecej ,
dopoki nie wiadomo co tak naprawde tam bylo namieszane.

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski