Re: XP HOME A programy DOSOWE??????

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 08:48:25 MET

Dnia Tue, 4 Jan 2005 00:15:39 +0100, Wiktor S. napisał(a):

> Dostępna jest wersja próbna.
> Nie udało mi się nic sensownego pod tym uruchomić. Wszystko się wykrzacza,
> zawiesza lub kaszani.

Dziwne, mam wersje MS VP 2004 (build 582) i dziala idealnie. Mam postawiony
na tym system win 98, dzialaja stare programy, gry i wszystko (zarowno pod
samego windowsa, jak i pod czystego dosa, rowniez gry/programy w trybie
chronionym. Nie spotkalem programu ktory odmowilby mi posluszenstwa. Moze
cos zle ustawione? Albo za slaby sprzet?

m.