ICS-dlaczego nie działa?

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:07:36 MET

Witam!
Pytanie jak w temacie, a szczegóły są następujące:
Dwa komputery (desktop+notebook) spięte są kabelkiem (P2P). Desktop:
Win'2000 prof + neostrada + NIS, notebook: XP home. Dla porządku dodam, że
systemy są na bieżąco serwisowane i upgradowane. Desktop udosępniał
notebookowi pewne zasoby i internet. I wszystko działało jak Należy. Po
zainstalowaniu kart D-Link WiFi zaczęły się schody. Udostępninane zasoby
dziłają i po kabelku i bez kabelka, natomiast internetu "nima". Nie działa
ani z, ani bez kabla. Adresy IP przydzielone są prawidłowo, pingi do kart
sieciowych i modemu neo
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^. działają, a połączyć się z internetem nie mogę. Dodam
jeszcze, że bez znaczenia jest włączenie/wyłączenie firewalla na W2K.
Zgłupiałem, więc wytam. Są jakieś sugestie?
Pozdrawiam

--
PaLiwon