Problem z dialerem

Autor: Julius <_julius_at_supermedia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 21:40:19 MET

Serwus

Mam taki problemik. Po uruchomieniu systemu pojawia się okno dialera.
Przeszukałem i folder startup i rejestr i nie doszedłem przyczyny. Może ktoś
z grupowiczów spotkał się z podobnym problemem?

I jeszcze jedna sprawa. To okienko dialera jest tradycyjne, tzn. takie jakie
było np. w 98 (lub bardzo podobne). Natomiast kiedy kliknę przycisk "start",
następnie "połącz z", następnie kiedy wybiorę moje połączenie, to pojawia
się jakieś inne okno dialera, jakby bardziej "nowoczesne". Czy pomiędzy nimi
jest jakaś różnica?

Pozdrowienia
Julius

--
Adres jest spam-trapem. Odpisując na priv usuń podkreślenie z adresu.