Re: Cholera wylaczylem kilka uslug i....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:45:30 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cr6k20$jnt$1@atlantis.news.tpi.pl

> Mam niejasne wrażenie, że kolega sobie włączył usługę RPC, czyli
> ustawił ją na disabled, a w takim przypadku NET START niewiele pomoże.

Tak - trop był dobry. Na przyszłość (to już dla kolegi darecki) usługi i
sterowniki można włączać i wyłączać (a raczej zmieniać tryb ich
uruchamiania) spod Konsoli Odzyskiwania, przydatne polecenia to listsvc,
enable, disable. Warto to wcześniej przećwiczyć, a także włączyć dostęp
do wszystkich dysków i folderów dla KO. No i rób sobie kopię rejestru
przed grzebaniem w jakichś zasadniczych komponentach systemu - tu
polecam np. program ERUNT.

/odpowiadając zmień px na pl/