problem z uruchamianiem usług

Autor: nhesterr <nhesterr_at_wp.kill.me.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 17:36:12 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!

Mam taki problem - po starcie systemu, gdy się zaloguję, muszę odczekać
kilka minut aż uruchomi się część usług. Mogę w tym czasie uruchomić
services.msc, gdzie widać, że tylko jakieś 1/3 usług z uruchomieniem
automatycznym jest uruchomiona. A po tych paru minutach system nagle
"przypomina" sobie o uruchomieniu pozostałych usług, co objawia się
szarpaniem hdd, w services.msc widać już uruchomione wszystkie usługi
automatyczne i część ręcznych.
W zasadzie wcześniej mi to nie przeszkadzało, jedynie nie mogłem
uruchomić w tym czasie aplikacji zbierających jakieś dane o systemie
(nie działał winkey+pause, wcpuid, everest, etc); jednak teraz
wyłączyłem usługi związane z natywnym firewallem systemu (telefonia,
zapora systemu i menadżer połączeń dost. zdalny), i zainstalowałem
ZoneAlarm, który jednak też musi odczekać swoje parę minut, zanim się
uruchomi...

Problem zaczął się od momentu, gdy po zmianie mobo musiałem
przeinstalować system (wxp sp1a). Wcześniej zmieniłem sposób łączenia
się z internetem, z dial-upa na przez lan, ale po tej zmianie poprzedni
system nie miał specjalnych problemów adaptacyjnych.

Czy ktoś wie, co może być przyczyną takiego zachowania?