Windows XP problem

Autor: <chmielnicki.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 12:50:17 MET

Chciałem zainstalowac oprogramowanie drukarki i juz na samym początku
wyskoczył mi taki komunikat:

16-bitowy podystem Windows

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje się do
uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakonczyć działanie aplikacji.

Do wyboru mam dwa przyciski zamknij i ignoruj....ignoruj nie pomaga

To nie jest pierwsza aplikacja która odpowiada mi w ten sposób, zdarzało mi
sie do juz od niedawana nawet jak jainstalowałem jakis program to potrafił
sie pojawić idenyczny komunkat. Przy instalacji innych programów tez czesto
wyskakuje taki komunikat.

Jeżeli ktos bedzie w stanie mi pomóc będę bardzo wdzieczny