Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 00:05:42 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Twardy dysk się wyłącza czy nie? Masz jakieś urządzenia USB czy nie?
> Robiąc modyfikacje dumppo.exe robiłeś jakiekolwiek modyfikacje rejestru
> czy nie? Czy w trybie Safe Mode da się zrobić stand-by i czy coś się
> zmienia?

HDD się wyłącza, cooler na CPU chodzi dalej, podobnie jak w PSU. Na usb wisi
myszka i modem ADSL. Żadnych modyfikacji rejestru po użyciu dumppo nie
robiłem. A w safe mode nie da się wejść w tryb standby bo IIRC Windows z
definicji umożliwia tam jedynie wyłączenie/restart kompa.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH