[XP SP2] Nagle przestało działać GG, FTP, HTTPS - zgłupiałem...

Autor: WW <usenet_at_wit.waw.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 10:20:36 MET

Kłaniam się.
Mam problem. Pewnego dnia (po zainstalowaniu SP2, aczkolwiek nie upieram się
że to ma znaczenie) przestało działać mi GG, FTP (przy próbie połączenia od
razu pojawia się komunikat, że upłynął czas) i HTTPS (od razu - nie ma
takiej strony). Tak jakby coś blokowało te porty. Wyłączyłem firmowego
firewalla - też nic, wyłączyłem NAV2002 - też nic, przeskanowałem komputer
pod kątem wirusów i spyware - też nic, uruchomiłem w trybie awaryjnym -
śmiga. Zgłupiałem. Czy ktoś może umie mi pomóc? Szukałem na googlach
odpowiedzi i się nie dokopałem.

Pozdrawiam,
Wit Witerski