POMOCY Z XPEKIEM!!

Autor: interkas <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 17:13:04 MET

kurde, cos mi sie niezle z kompem nawalilo,
wczoraj go instalowalem a dzis juz jest cos nie tak,
powiedzcie mi jak mozna przywrocic system XP??
gdzie to jest, poza taka opcja "start/pomoc i obsluga tech/ a pozniej tam
ktoras opcja od dolu" wiem ze w tem sposob mozna tam dojsc, jednak w moim
przypadku odpada bo nie dziala mi pomoc, nie wiem co to jest,
sory za nieskladnosc mojej wypowiedzi ale jestem wkurzony bo nie wiem co
jest,
pozadr. Piotrek!! szczesliwego nowego roku!!!!!