Re: Certyfikaty w 2003 (dla Ekspertow)

Autor: Aleks Anisimow <kiebok1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 16:01:09 MET

Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl> napisał(a):

> Obawiam się, że mają rację. Sprawdź z dowolnym innym certyfikatem (i
> kluczem prywatnym), czy problem jest odtwarzalny.

Mam sytuację bardzo przypominającą z artykułu:
http://support.microsoft.com/?id=331333#kb2

Mam te same objawy i ten sam komunikat w Dzienniku Zdarzeń.
W ramach eksperymentu zmienilem haslo uzytkownika X na stare i juz moglem sie
polączyć ze stroną https.

Dodadel wpis w rejestrze (o ktorym mowa w tym artykule), ale to nic nie dało.
W tym artykule jest info, ze wpis zaczyna działac, jesli system stwierdzi ze
jest w domenie NT 4.0, ponieważ ta stacja nie jest, wieć to nie dziala.

Powoli konczą mi sie pomysły. Co by tu jeszcze wymyslic?