Re: Konta w XP ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 15:40:41 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cqrnld$8cm$1@inews.gazeta.pl

> Michal, te informacje sa poprawne ale odnosza sie do czasow gdy
> krolowalo NT i Win 9x - dokladnie te same funkcje spelnia teraz GPO i
> jego szczegolny przypadek czyli Local security policy, z ktorych
> kolega zadajacy to pytanie juz korzysta

Właściwie chodziło mi o wskazanie metody, jak można samemu, ręcznie
zakładać ograniczenia dotyczące selektywnie wybranych profili, nawet bez
potrzeby logowania się na nie. Sam programik jest niestety raczej słabo
konfigurowalny, ale poszczególne klucze rejestru są opisane na stronie,
do której prowadzi odnośnik. Taki sposób zakładania polis wydaje mi się
dużo prostszy od metody opisanej w bazie wiedzy MS, do której go
odesłałeś, ponadto zakres wprowadzanych w ten sposób zmian jest znacznie
większy od oferowanego przez gpedit.msc - (nie)pełna ich lista leży np.
tutaj:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp.

/odpowiadając zmień px na pl/