Umarł XP pomocy....

Autor: Sawa <Pan_S_at_S.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 08:54:39 MET

Witam!

Sytuacja taka:
Win XP zainstalowany od jakiegoś roku dotąd najmniejszych problemów od
pewnego czasu przy pierwszym uruchomieniu po przejściu biosu pojawiał sie
tylko czarny ekran i kursor. Jako ze do roboty przychodzę później kobieta 4
5 krotnie restartowała kompa i ożywał jak ja byłem można go było
kilkakrotnie włączać wyłączać i nic działała poprawnie. Wymieniłem
zapobiegawczo kartę grafik z AGP na PCI Wymieniłem RAM z DDR na SDRam nic
nie pomaga, nie można uruchomić kompa nawet w trybie awaryjnym (do menu z
wyborem trybu rozruchu mogę wejść po wciśnięciu trybu awaryjnego pokazuje
sie ok 5-6 linii i znowu czarny obraz i kursor)
Dziś juz wogóle nie mogę ruszyć tym kompem.
Win XP (wgrałem SP2 ale przed i po wgraniu zachowuje sie tak samo)
ECS K7S5a
Duron 900
DDR 125 - 266

Sawa