Ctrl-c, ctrl-v - dziwny problem

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 17:30:10 MET

WinXPpro SP2. Od jakiegoś czasu pojawił mi się dziwaczny problem - edytory
tekstu dziwnie reagują na kombinację ctrl-v - albo nic nie wklejają, gubiąc
przy okazji zawartość schowka, albo (Word 2003) zamiast skopiowanego tekstu
wklejają... zrzut ekranu! Zaczyna mnie to, nie powiem, lekko wkurzać, tym
bardziej, że nie mam na takie zachowanie recepty. Może ktoś się orientuje,
co jest grane???

T.