instalacja xp - problem [długie]

Autor: dudley <dudley_at_w.domu>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 17:15:19 MET

Witam!

Mam problem z zainstalowaniem xp:
1. Instalator zaczyna robić swoje, po załadowaniu tego, co ma załadować
ekran przygasa i następnie pojawia się następujący komunikat "W używanym
przez instalatora pliku .SIF wykryto błąd składniowy w wierszu XXXX.
Kontynuowanie instalacji nie jest możliwe". Błąd opisuję jako XXXX, bo
próbowałem instalować już kilka razy i za każdym razem pokazuje inny nr
błędu [o ile ten błąd wyskoczy].
2. Jeśli dziwnym trafem instalator "załapie" [zdażyło się], przechodzę
przez czytanie licencji, wybieranie dysku gdzie chcę instalować,
formatowanie, i zaczyna ładować - raz przywiesił się przy kopiowaniu
"driver.cab" i ani drgnął, a nawet jeśli innymi razy leciał dalej, to w
okolicach 30% kopiowania plików na dysk zaczynał wyrzucać błędy, że nie
mógł skopiować poprawnie a to jakichś .dll, a to .inf lub jeszcze innych
plików...
3. Komp nówka, części dzisiaj kupione - płyta Gigabyte 7VT600P-RZ, Sempron
2600+ BOX, 256 ddr [Blitz], Seagate 80GB, GeForce FX5200 128MB/128bit,
cdrw/dvd LiteOn.
Patrzyłem do archiwum i wyczytałem o "gryzieniu się" instalatora XP z
GeForce'ami - podmieniłem na jakiegoś starego MX-a, ale dalej to samo.
Podobne chece miałem kiedyś przy instalacji, gdy ram okazał się padnięty -
tu raczej nie, bo sprawdzałem MemTest-86 v3.2 i nic nie wykazało.
Próbowałem instalować z różnych płytek z XP [goła, SP1, SP2], ale wszędzie
to samo...
Za wszelkie sugestie jak ugryźć problem będę wdzięczny i z góry dziękuję.
Pozdrawiam,

--
dudley
ckmk