Re: Samoczynny restart rWindows2000

Autor: ArD <ard1_at_tlen.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 16:40:40 MET

Dnia 12/27/2004 4:24 PM, Użytkownik Monika napisał:
> Witam.
>
> Mam nastepujacy problem. Po wlozeniu dowolnej plytki audio do napedu i
> rozpoczeciu odtwarzania nastepuje samoczynny restart systemu. Czasem od
> razu, czasem po kilkunastu sekundach odtwarzania. Co moze byc przyczyna?
> System to Windows 2000

Zobacz Panel sterowania --> Narzędzia administracyjne --> Podgląd
zdarzeń --> Dziennik aplikacji -->Dziennik aplikacji Tam będziesz miał
napisane co sie dzieje. Takie czerwone znaczki, skopiuj zawartość i
wyślij tutaj. Wklej też do google, powinno coś znaleźć.

Można tez tak zrobić, żeby system się nie resetował.
Panel sterowania --> System --> Zaawansowane --> Uruchamianie i
odzyskiwanie Tu odznacz "Automatyczny ponowny rozruch"

	pozdrawiam ArD. GG #5089615
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!