Re: Zadalna konsola administracyjna

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 14:08:29 MET

On Mon, 27 Dec 2004 01:08:14 -0800, Dariusz Kuliński / TaKeDa wrote:

> Bodajże musisz zapłacić wtedy m$ za licencje, ew. masz 90 dni trial'a :)
>
> Przy instalowaniu terminal services pyta się czy chcesz używać tego do
> zdalnej administracji czy dla userów (najwyraźniej wybrałeś to pierwsze).

Chyba się mylisz... Dostęp do Terminal Services dzieli się rzeczywiście na
"Remote Administration" i "Remote Application" ale z dostępem dla userów
czy administratorów to ma raczej mało wspólnego - chodzi tu o tryb pracy
serwera i możliwość uruchamiania określonych aplikacji w dnaym trybie.
Prawo dostępu i uzywania TS to odrębna sprawa.

--
Pozdrawiam
Piotrek