Re: Pomocy !! skaner + user + w2k

Autor: <maksymilian.peczak_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 10:14:44 MET

> To stary problem. Trzeba raz uruchomić skanowanie spod konta z
> uprawnieniami administratora (np. poprzez Runas) i potem będzie już
> skanował dla wszystkich. Support producenta się wypiął i nie ma innej
> metody :-(.

Odpaliłem "Ulead photo express" z konta Administratora jako "inny
użytkownik" -
User - według powyższego i wywalił następujące komunkaty:

"TWAIN error. [T009] Error in loading TWAIN_32.DLL. [T012] Unable to find
the TWAIN
source manager (TTWAIN_32.DLL) please copy the TWIN_32.DLL file from your
source
disk to your Windows folder. [T039]."

"OK" a póżniej komunikat:

"Please install TWAIN driver first" "OK"

a następnie 4 razy:

"Registry error" "OK"

Plik o którym mowa napewno jest bo sprawdzałem i user ma do niego pełne
prawa !

Pomocy ! Może zrobiłem coś nie tak :(
max