Zadalna konsola administracyjna

Autor: Marek Korzeń <solti666_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 09:50:02 MET

Witam,
rzecz dotyczy Windows 2000 AS. Uruchomiłem serwer terminali w trybie dostępu
administracyjnego, czyli tylko dwie sesje naraz i tylko administratorzy. Mam
pytanie: czy rzeczywiście TYLKO adminstratorzy. Chciałbym dać użytkownikowi
możliwość zdalnego logowania się na serwerze a nie chcę dać mu uprawnień
administratora. Czy jest jakaś możliwość rozwiązania tego problemu?

Pozdrawiam,
Marek