problem z glosnikami i sluchawkami

Autor: Krzysiek <gramble_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 16:26:20 MET

Witam !
Mam plyte glowna Gigabyte GA-8IPE100-G ze zintegrowana karta dzwiekowa
na chipie alc850 realtek-a , system to windows xp pro + sp2.
Zainstalowalem najnowsze sterowniki ze strony producenta.
Dotychczas mialem podlaczone glosniki od wiezy do srodkowego (zielonego)
wyjscia line out. kupilem ostatnio sluchawki creative hs-300 z
mikrofonem. podlaczylem mikrofon pod mic in a sluchawki pod line in.
odpalilem AC97 Audio Configuration i mam teraz tam tak : 2 channel
speaker output , na line in i line out mam to samo czyli
headphone/speaker no a na mic in microphone. program automatycznie
wykrywa ze tak jest wlasnie wszystko podlaczone i wszystko dziala tak
jak chce , czyli - w glosnikach i sluchawkach slychac dokladnie to samo
no i mikrofon tez dziala. czyli np. chce sobie w countera zagrac to
zakladam sluchawki i moge sobie wylaczyc wieze albo zostawic zeby inni
tez slyszeli co sie dzieje w grze ;-) problem polega na tym ze po
restarcie w sluchawkach nic nie slychac , a wystarczy ze odpale tego
sound managera realtek-a i klikne na zakladke speaker counfiguration i
wtedy sluchawki zaczynaja grac.
pozdrawiam !