[win2000] podmiana sterownika drukarki

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 11:42:42 MET

Niedawno nabyłem drukarkę HP LJ 4M+ i przy pierwszej instalacji(drukarka
na LPT) korzystałem ze sterowników systemowych. Po uporaniu się z
instalacją portu dla drukowania po sieci lokalnej(do której drukarka
jest obecnie podłączona) przerzuciłem się na oryginalne sterowniki ze
strony HP. Po pewnym czasie stwierdziłem, że chyba w oryginalnych
sterownikach widziałem jakąś opcję, której nie ma w sterownikach HP więc
zmieniłem sterownik z powrotem na systemowy. Poszukiwanej opcji nie
znalazłem więc chciałem wrócić do sterownika HP. I niby wszystko
przebiegało OK:na liście sterowników systemowych mam dwa wpisy do
wyboru: HP LJ 4M+ (Windows 2000) i HP LJ 4M+ (Hewlett-Packard) -
wybieram oczywiście ten drugi, przy pytaniu o zachowanie starego
sterownika wybieram opcję zastąpienia go nowym ale niestety ciągle mam
sterowniki systemowe :-( Jeśli w trakcie instalacji sterownika wybiorę
opcję "Z dysku..." i wskażę właściwy plik w katalogu ze sterownikami od
HP to efekt jest dokładnie taki sam. Próbowałem ręcznie usunąć pliki
związane ze sterownikami ale pogorszyło to tylko sytuację - przy
następnej próbie instalacji drukarki pojawiały się błędy. Jak
_skutecznie_ zmusić Windows 2000 Professional do zainstalowania
sterowników od HP a nie jego własnych??? Przyznam, że opcja
przechowywania sterowników w systemie po ich deinstalacji bardzo mnie
drażniła już w Win98 - system chwilami zdawał się być mądrzejszy od
użytkownika i nie znajdywał sterowników we wskazanym katalogu ale w
systemowym - tak. W win 2000 nie ma już funkcji wybierania gdzie system
ma szukać sterownika więc częściej dochodzi do głosu "inteligencja"
systemu i uparcie próbuje instalować stary sterownik trzymany gdzieś w
katalogu systemowym a nie sterownik wskazany przez użytkownika(mimo, iż
ten sterownik jest jak najbardziej poprawny).

--
Pozdrawiam świątecznie  Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066