problem z utworzonym uzytkownikiem

Autor: Jerzy Dusk <sh10151_at_USUNMAJUSKULYbci.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 02:05:55 MET

Utworzyłem w NT4 użytkownika o uprawnieniach gościa o nazwie 'gość' bez
przypisywania mu ścieżki. Potem zmieniłem mu nazwę na 'gosc' i przypisałem
ścieżkę macierzystego katalogu. Stworzył się katalog 'gosc', który w żaden
sposób nie jest dostępny, znaczy dla administratora - bo po zalogowaniu się

ako użytkownik 'gosc', sytem wyrzucił komunikat w ramce o tytule 'Desktop' o

treści, że ścieżka dostępu jest za długa, po czym nie pokazało się nic tylko
tło, i trzeba było się wylogować Ctrl-Alt-Del, po czym spokojnie wszedłem jako
administrator.
Zauważyłem, że po takim niefortunnym logowaniu utworzył się dodatkowy katalog
All_Use (pod All Users). Katalog o nazwie 'gosc' jest nie do ruszenia z
żadnego poziomu.

Potem utworzyłem użytkownika o innej nazwie o prawach gościa nie przypisując
mu ścieżki macierzystego katalogu. Taka sama sytuacja z logowaniem, lecz można
było tego użytkownika usunąć i wykasować cały jego katalog pod \profiles\.

Przed tymi operacjami dodawałem i usuwałem usługi, m.in. serwera i stacji
roboczej - nie wiem, która zmiana mogła spowodować takie zachowanie.

Macie jakieś pomysły?

Jerzy

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl