odswiezania nvidia reforce

Autor: bias <qwtr5_at_otope.optwet>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 02:51:37 MET

zainstalowalme jakies najnowsze sterowniki nvidii, bo wolfenstein et nie
chcial ruszyc, niestety po instalacji w innych grach grafika jest
spieprzona, wiec je odinstalowalem.
problem polega na tym, ze teraz reforce, ktorego uzylem po to zeby ustawic
odpowiednie odswiezania nie dziala, znaczy mimo ustawienia 85hz dla 1024,
wchodzac do gry ustawia sie na 75hz.
swoja droga reforce w tej chwili mi pokazuje, ze mam 3 takie same monitory
jeden aktywny. jak to naprawic, zeby bylo tak jak przed zaisnstalowaniem
syfsterownikow nvidii?