Problem z Service Pack 2 pod XP i Corel Draw 8

Autor: peter <gci_at_staszow.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:38:14 MET

Mam taki problem.Mam zainstalowany Corel Draw 8 (licencjonowany) ale kiedy
zainstaluje Service Packa 2 wtedy nie da się nic zapisywać ani otwierać pod
corelem - program się wiesza.Problemów takich nie ma przy Corelu 9.Problemu
tego nie ma też kiedy odinstaluje service packa.A to wyszystko stoi na
windowsie xp.
Przypuszczam że SP2 miesza w plikach z których korzysta corel.Próbowałem już
różnych sposobów:napierw instalować SP2 a pozniej corela i na odwrót ale to
też nic nie pomaga.Łatek żadnych nie znalazłem puki co.Z góry dziękuję za
pomoc.