Kto wie-okno logowania systemu windows ?

Autor: wróbel <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 09:51:59 MET

Kto wie jaki plik jest odpowiedzialny za wyświetlanie tego okienka.Miałem
ustawione automatyczne logowanie do systemu windows XP lecz po instalacji na
próbę "portowalla"zaczęło mi wyskakiwać "okno logowania do systemu windows"
Mimo deinstalacji "portowalla" okno wyskakiwało nadal.Wprawdzie znowu
ustawiłem automatyczne logowanie i działa OK,ale zawsze gdzieś w tyle, przy
wczytywaniu systemu, na ułamek sekundy widzę to okno.Myślę,że coś się
odinstalowało nie tak i chcę dojść co to,ponieważ tego przed tym nie było i
lubię wiedzieć co jest przyczyną.
System XP z SP2
E.

--