Re: Coś popsułem w XP

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:30:52 MET

> Dokładnie, to nie działają aplikacje, które wywołują CONFIG.NT. Maszyna
> pisze, że "ten plik nie nadaje sie do użytku".
> W zasadzie nie byłoby problemu, ale mam drukarkę, gdzie instalator to woła
> i...
> Pewnie cos wykasowałem, ale nie wiem co. Aha- jest SP2
> Kto powie, jak to usunąć?
> ML

Podmien sobie ten plik (config.nt) i ewentualnie autoexec.nt z innego kompa
z XP (pod warunkiem, ze na tamtym nie ma tego problemu) lub z plytki
instalacyjnej Win XP.
Bo problem, ktory masz jest pewno spowodowany zmiana wpisow w tych plikach,
przez rozne badziewia np. trojany. To sie czesto zdarza.
pozdr.
Paweł