Pomocy !! skaner + user + w2k

Autor: <maksymilian.peczak_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:18:34 MET

Witam szanownych grupowiczów.

Mój problem polega na tym, że nie działa skaner na koncie użytkownika
pod windowsem 2000. Na koncie administratora jest ok - żadnych problemów.

Dałem już użytkownikom pełne upawnienia do wszystkich folderów, podfolderów
i plików na dysku - nic nie pomogło.

Przy próbie wstawienia obrazka ze skanera do worda pisze że: "skaner jest
nie podłączony"
a przy próbie skanowania do "Ulead photo express" pisze że nie ma jakiegoś
pliku w folderze c:\winnt (sprawdziłem - jest !)
lub jakichś wpisów w rejestrze.

Jak dodam użytykownika na którym nie działał do grupy Administratorzy
problem znika jak ręką odjął.

skaner: Mustek 1200 USB (ale na zupełnie innym kompie i innym skanerze jest
ten sam problem).

Jestem początkującym grupowiczem i proszę o wyrozumiałość jeśli piszę coś
nie tak.

proszę o pomoc
max.