Re: Puszczanie mp3 po wejściu do katalogu

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 01:29:13 MET

Robert Borkowski wrote:

> Na razie moge Ci tylko powiedziec, ze pod W98 cos takiego udalo mi sie
> zrobic -- odtwarzala sie muzyka i wyswietlaly sie jakies obrazki. Ale to
> bylo z 4-5 lat temu :) Zaraz zainstaluje W2000 w VMware i sprobuje
> pokombinowac, w koncu to bylo bardzo fajne... :)

Też uważam, ze to było by bardzo fajne :)
Zawsze jakaś miła odmiana. User wchodzi sobie do folderu z kolekcją muzyki
a tam na dzień dobry gra sobie jakaś muzyczka :)

Jak już uda się puścić muzykę w tle, to będzie można pokombinować z
odgrywaniem kawałków po najechaniu kursorem na ikonkę :)

Zastanawiam się dlaczego Microsoft nie wpadł na taki pomysł. Skoro w
Linuxie się udało (i to nawet całkiem fajnie) to dlaczego Win ma być
gorszy? Zresztą, Microsoft mógł by wiele rzeczy zrobić :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *