Samoinstalujące się gówna

Autor: Damian Sobota <dam.tentekstpomin.sob_at_wp.totezpomin.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 20:34:24 MET

Witam serdecznie i przepraszam za słownictwo w temacie, ale jestem już
strasznie zirytowany tym, co ostatnio dzieje się w moim systemie. Posiadam
system Windows XP Pro i co rusz instalują mi się przeróżne pornodialery,
taskbary, searchbary, zmienia się strona startowa, o trojanach to nawet nie
wspominam, poza tym usługa "posłaniec" też daje się we znaki. Czy istnieje
jakaś dobra ochrona przed tym tałatajstwem? Jak się przed tym chronić?
Jakiego programu użyć?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam,