Re: IE 5.5 - problem z połączeniem

Autor: Cezar <cezaryk_at_imail.net.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 14:28:18 MET

gustaw napisał(a):

> że zachowujesz się jak lepper.... odpowiadasz nie na temat...
> jak człowiek chce zjeśc loda to nie wciska się mu mięsa.....
>
> i kiedy ktokolwiek muwi że ma problem z IE to zamiast mu pomóc odpowiadacie
> jak lepper....

No zaraz zaraz zaraz... odpowiedziałem mu na pytanie konkretnie.
Inna sprawa, że firma ma system pracujący tylko pod IE. W moim
przekonaniu nie jest to dobre rozwiązanie, gdyż zmusza nas do IE. I
tylko do IE. A zatem jak wywali mi się IE, to nie mogę pracować dalej na
alternatywnej przeglądarce, bo ... bo system jest tylko pod IE. Marnuję
czas na np. reinstalację systemu lub poszukiwanie błędów dlaczego nie
działa mi IE.

Czy nie można po prostu ułatwić życia poprzez nie zmuszanie do IE tylko
? O to mi chodzi.

--
Ave,
Cezar