Pliki + Windows 2000 <-> serwer

Autor: Cezar <cezaryk_at_imail.net.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:01:37 MET

Witam.

W sieci mam kilka komputerów podłączonych do serwera, na którym jest
Suse. Na moim osobistym komputerze używam Windows 2000 Professional.
Kiedy przegram dowolny plik na serwer z mojego komputera, a nawet
zdalnie z serwera FTP poprzez Total Commandera, na serwer, to potem nie
mogę skasować danego pliku.

Próba nadpisania jakiegokolwiek pliku kończy się utworzeniem tego samego
z rozszerzeniem .bak.

Spróbowałem zrobić to samo, ale na innym komputerze z systemem Windows
98SE PL podłączonym do tej samej sieci i okazało się, że w/w operacje
przebiegają bez problemu.

Czy ktoś może mi podpowiedzieć o co tu chodzi ?

Czy chodzi może o jakieś ustawienia bezpieczeństwa w moim Win2000 ?

--
Ave,
Cezar