plyta instalacyjna XP + SP2 - cos mi nie wychodzi

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 19:15:19 MET

Probuje zrobic plytke instalacyjan winxp z zalozona latka SP2, poprzednio
zrobilem taka plytke z SP1, ale z SP2 mi nie wychodzi. Problem jest taki ze
gdy probuje wypakowac SP2 poleceniem:
d:\sp2\sp2 /u /x:d\sp2

to wyskakuje okienko wyodrebnianie plikow, leci gdzies do polowy potem samo
sie zamyka a te pliki ktore juz wyodrebnilo sa kasowane, w czym tkwi
problem?

i drugie pytanko jest mozliwosc sprawdzenia sumy kontrolnej pobranego pliku
sp2 ? (sciagalem 3 razy ze strony MS powinno byc dobrze, probowalem na
kazdym i dlatego takie pytanie), szukalem gdzies na stronie MS, ale chyba
chyba nie podaja informacji o prawidlowej sumie kontrolnej jaka ma miec ten
plik....