problem z ć - ATI - nie pamieta ustawien

Autor: <biuro_at_chomont.home.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 18:25:27 MET

witam
zainstalowale se karte ATO Radeom 9550 i stracila sie literka ć duże Ć jest
- wiem, wiem ATI ControlPAnel ale jak ustawiam tam ze HotKey ma byc albo
wylaczony albo np Alt-Ctrl-D to wszystko jest ok i literka ć wraca a
Alt-Ctrl_D dziala fajnie ale..... po restarcie kompa zas to samo - nima ć
!!! ATO ControlPanel nie zapamietuje ustawien? jaja czy co? bo faktycznie
jak zas patrze w ATI - sa tam std. ustawienia. czemu nie zapamietuje???

pzdr