Re: Migracja AD z 2000 do 2003

Autor: Piasecznik <piasecznik_at_wywalto.op.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 17:41:41 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cq92vh$svc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W takim razie jestem razem z Tomkiem, zachęcam do migracji. Jeśli nie masz
> zastrzeżeń do funkcjonowania obecnych DC - po prostu upgrade.
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Ostatnio walczyłem z memory leak w master DC ale
było to spowodowane błędem w McAfee Virus Scan Enterprise 8
Dokonam upgrade. Jak coś będzie działało kiepawo to reinstaluję najwyżej.
Dzięki za pomoc i opinie.

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

Oby serwery nam stały cały przyszły rok (i nie tylko serwery ;) )