Re: ghost + nt + logowanie do domeny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 10:05:17 MET

Użytkownik "Piotr Trojanowski" <jptt@polbox.com> napisał w wiadomości
news:cq8isd$se9$1@atlantis.news.tpi.pl

> Witam
> Chciałem zapytać czy ten program potrafi z poziomu systemu DOS
> podmontować nagrywarkę DVD podłączoną do komputera poprzez USB i
> dokonać zrzutu obrazu dysku na tą nagrywarkę ?

Ten program działa pod własnym minisystemem operacyjnym, który nie jest
DOS-em, i ma wbudowane sterowniki do obsługi USB 2.0 (ale nie USB 1.1).
Przeczytaj jeszcze ten post: http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb, być może
przyda Ci się informacja o możliwości dołożenia sterowników UDMA do jego
dysku startowego.

/odpowiadając zmień px na pl/