Re: Czarny ekran

Autor: Fazi <djanocha_at_CUTklub.chip.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 23:27:02 MET

Dnia Mon, 20 Dec 2004 22:44:37 +0100, Krzysztof Wolski napisał(a):

> Po pierwsze to go spróbuj naprawić tym Sea Tools. Ale wydaje mi sie że
> zdjęcie partycji i założenie ich od nowa powinno załatwić sprawę...

Z tego co mi wiadomo SeaTools nie ma możliwości naprawiania błędów na dysku
a jedynie ich znajdowania - mogę się mylić. Eh, czyli jednak nie objdzie
się bez całkowitej utraty danych. Chciałem zachować drugą partycję
nienaruszoną (jak to zazwyczaj robiłem przy przeinstalowywaniu systemu,
czyscilem jedynie partycje sytemową).

--
[.gg uin: 2105817.]