Dziwny zwis WIN XP ...

Autor: Pawel G. <dopesson_at_neostrada.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:47:24 MET

Witam!
    Mam problem. Ostatnio kiedy zostawiam włączony komputer na dłużej i nic
nie robie (np. wychodze z domu) mam włączonego Emula + Peergurdiana zwiesza
mi się komputer tak, że nie reaguje na jakiekolwiek reakcje klawiatury i
myszy. Jedyne co działa i staje się koniecznością to wtardy reset. Czego to
przyczyna? Do niedawna nic takiego mi się nie działo - zostawiał nawet kompa
na 2 dni i wszystko było ok. Mam Nortona Antyvirusa z najnowszą bazą wisurów
i nic mi nie wykrywa.
Pozdrawiam;
PG.