Re: Migracja AD z 2000 do 2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:27:54 MET

Piasecznik wrote:
> No dobra, powiedzmy że robiłem migrację :)
Powiedzmy :)

> Do istniejących 2 serwerów domeny NT dostawiłem W2000 jako BDC (aby przejąć
> konta userów itp).
Windows 2000 nie moze byc BDC w domenie NT :)? Ewentualnie mogles dodac
DBC i potem podniesc je do PDC a potem zrobic upgrade do 2000 albo
przeniesc dane na 2000 itp itd :)

> Serwery NT zmigrowałem do 2000 i skonwertowałem domenę do natywnej 2000.
OK, wiec teraz jezeli masz natywna domene Windows 2000 to masz powiedzmy
dwie drogi dzialania:
1. dolozyc do sieci nowy serwer Windows 2003, dolaczyc go jako DC do
domeny, zsynchronizowac dane, przeniesc na niego wszystkie role FSMO,
nastepnie po kolei przeinstalowac od zera poprzednie DC i dodac je
ponownie do domenki jako DC

2. Zrobic upgrade wszystkich istniejacych kontrolerow domeny do windows
2003 po kolei - zaczynajac od pierwszego serwera w lesie.

W obu przypadkach pierwszym krokiem jest wykonanie adprep.exe

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl