Multiboot XP

Autor: pawbrok <pawbrokWYRZUC_TO_at_poczta.WYRZUC_TOonet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 17:14:08 MET

Mam XP na C:\
Win 98 SE na E:\
dodałem partycję dla Linuxa
Wiem, jak dodać pozycję do NT loadera, żeby startował także Linux, natomiast
mam problem z Win 98.
Pierwszy był instalowany XP, później 98, dlatego w menu NT loadera nie ma
98.
Poradniki zalecają odwrotną kolejność, wtedy jest wybór 98 lub XP. Ja wolę
tak, jak powyżej, gdyż w przypadku całkowitego usunięcia innych systemów
zostaje tylko 1 partycja z XP. Gdybym instalował wg. porad - po
odinstalowaniu 98 i Linuxa musiałaby zostać partycja 1 z NT loaderem i 2 z
XP.
W tej chwili uruchamiam dwa systemy, ale przez zmianę aktywnej partycji w
Win XP lub fdisk. Na dłuższą metę to niewygodne.
Jak dodać do menu NT loadera Win 98, bez przeinstalowywania obu systemów?

--
Pozdrowienia
pawbrok