problem modemu w XP HE

Autor: basswerk <el_radoslaw_at_WYTNIJTOwp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 15:30:06 MET

Witam,

Mam dosyc dziwny problem z modemem w XP Home Edition. Moze ktos zetknal sie
z tym i moglby mi pomoc. Bardzo nie chce reinstalowac systemu, a na razie ku
temu wszystko zmierza.

Otoz we wlasciwosciach skonfigurowanego polaczenia modemowego jest cos
takiego jak informacja na wyszarzonym polu na samej gorze okna, polacz
uzywajac takiego i takiego urzadzenia. Problem jest taki ze w tym polu mam
informacje - modem usunieto, mimo iz nic nie usunieto.

Probowalem modem odinstalowac, zainstalowac ponownie, usuwac skonfigurowane
polaczenia modemowe i tworzyc je na nowo. Sterowniki sa ok. Po prostu w tym
wypadku czuje sie bezsilny, bo na to czy jest urzadzenie czy go nie ma w
tych wlasciwosciach tak naprawde nie mam wplywu. Jesli jest modem to po
prostu sie w tym wyszarzonym polu pokazuje i tyle, mozna jedynie wejsc we
wlasciwosci modemu.

Z gory dzieki za ewentualna pomoc
R.