Re: Zmiany w ustawieniach Win XP (gdzie to było ;-] )

Autor: Sawa <Pan_S_at_S.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 08:22:50 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
wiadomości news:cpv44f$pqh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Obojetnie czym to wykonasz, to zapis finalny znajdzie sie w Rejestrze.

To jest oczywiste ;-)

> W/g życzeń, nie podaje

Oczywiście miałem na myśli standartowy edytor rejestru ;-) Chodziło mi o
zmianę w jakimś modułowym edytorze (nie pamiętam właśnie czy był to
wbudowany w winde czy jakiś zewnętrzny ;-/ na pewno był w języku PL) w
którym w odpowiednich okienkach wpisywałem to co chciałem.... (najważniejszy
był tekst który czytają Staty z IE ponazywałem sobie komputery tam i mogłem
widzieć kto i kiedy łazi po jakich stronach firmowych) np:
"...
HTTP User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
Komputer nr xx)
..."

Sawa