Re: Defragmentacja XP

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 20:38:36 MET

Dnia Sat, 18 Dec 2004 00:08:26 +0100, Komandor Zupa napisał(a):

>Systemowy defragmentator i programy takie jak diskeeper, perfectdisk i
>fastdefrag odpadają. Najlepsze byłoby cos w rodzaju starego
>defragmentatora Symanteca z nu95.

Spróbuj może O&O Defrag. Mnie nie podeszły ani systemowy defrag ani
diskeeper, natomiast jestem bardzo zadowolony z O&O. Oferuje szybką
defragmentację, defragmentację wolnego miejsca. Potrafi poukładać
pliki według nazwy, czasu utworzenia, czasu ostatniego otwarcia. Jest
w miarę szybki, ma przyjemny interface.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl