pomocy -- grafika

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 18:15:00 MET

1. uruchomilem demo gry i gra zminila mi rozdzielczosc ekrany na 800x600 x 8 bitow

2. sek w tym ze po wylaczxzeniu gry nie moge przywrocic porpzedniego ustawien
a mialem 640x480x16 .

3. problem jest jeszcze takiego typu ze mam monitor czarno bialy , ktory ledwo
wytrzymuje taka wysoak rozdzielczoc ( znaczy s rozdzielczosc 800x600 ), obraz
jest przesuniecy w lewo , i zawiniety .

no jak teraz odkrecic -- znaczy sie zeby karta dziala z rodzielczoscia 640x480
-- w wlasciwosciach ekranu ustawinia zaczynaja sie od rozdzielczosci 800x600 .