dostep do udzialu xp sp2

Autor: jjaagg <jjaagg_NoSpAM_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 16:08:05 MET

xp sp2 neo + karta sieciowa

Moze ktos ma pomysl bo mnie sie wyczerpaly chwilowo :)

Mamy 1 komputer np BAZA z udzialem o nazwie XX, ktorym jest udostepniony
katalog na dysku D (Fat32). Problem w tym ze podczas proby odwolania sie z
komputera BAZA do udzialu poprzez unc: \\BAZA\XX dostaje komunikat:
\\BAZA\XX nie jest dostępny. Możesz nie mieć uprawnień do używania tego
zasobu sieciowego. Skontaktuj się z administratorem tego serwera, aby
uzyskać uprawnienia dostępu. Nie można odnaleźć ścieżki sieciowej.

samo \\BAZA dziala i moge podejrzec udostepnione zasoby, lecz nie mam
dostepu do udostepnionych katalogow.

teraz troche szczegolow:
1. loguje sie jako admin,
2. XX jest udostepnione jako full controll dla grupy wszyscy.
3. netbios wlaczony przez tcpip.
4. zapora systemowa wylaczona, choc w sumie nie ma to znaczenia.
5. typ wezla ustawiony na hybrid NodeType=8.
6. RestrictAnonymous=0
7. everyoneincludesanonymous = 1
8. uslugi serwer, przegladarka, stacja robocza sa wlaczone.

i nie pamietam co jeszcze probowalem, moze cos przeoczylem :)

Dodam jeszcze, ze po wlaczeniu kabla sieciowego dostep jest i pozostaje
rowniez po odlaczeniu kabla, do chwili, kiedy np po dluzszej nieaktywnosci
system wymaga ponownego wpisania hasla.

Jesli cos sie komus nasunie na mysl, bądź tez mial podobny przypadek bede
wdzieczny za podpowiedz. Jesli nie ... zainwestuje w switcha ;)

Pozdrawiam
Marcin